Scenariusz i Regulamin

Dział poświęcony imprezie inspirowanej światem WH40k

Moderatorzy: echelon4, Tato, kałasz

Scenariusz i Regulamin

Postprzez Tato » 19 wrz 2009, o 21:34

Dyscyplina mundurowa Gwardii:
W pełni wyposażeni liniowi żołnierze: kamizelka, nakolanniki naramienniki, ujednolicenie mundurowe, orły imperialne na elementach wyposażenia. Mile widziane maski paintballowe oraz CIRASy i takie tam. Uwaga: przyjechanie po prostu w mundurze z kałaszem lub emką (bo ja jestem w gwardii) bez żadnego wysiłku włożonego w umajenie stroju skutkuje otrzymaniem worka pokutnego z symbolem chaosu i dołączenie do sił chaosu.
Broń: dowolna w ramach regulaminu, można używać broni białej

Dyscyplina mundurowa Chaosu:
Dowolne, minimum jeden element czarny (spodnie, bluza, kamizelka itp). Mile widziana inwencja w postaci łańcuchów, kurtek skórzanych, obcisłych strojów lateksowych, kasków z rogami etc.
Broń: dowolna w ramach regulaminu, można używać broni białej

DLA TYCH CO POSZUKUJĄ INWENCJI: ODSYŁAM DO ZDJĘĆ Z ZESZŁEGO ROKU!
http://www.warrior.pl/forum/viewtopic.php?t=16675

SCENARIUSZ GRY

Gra podzielona jest na dwie fazy.

FAZA I (atak GI)
GI ląduje na planecie Tukan ku ogólnemu zaskoczeniu sił chaosu. Jej zadaniem z marszu zajęcie strategicznych punktów na planecie. Punkty zajmujemy poprzez zatknięcie flagi w Punkt Rekwizycji (PR). W PR pierwotnie tkwią flagi Chaosu. Gwardia zajmuje punkt zatykając flagę. Jeżeli w PR znajduje się flaga Gwardii CHAOS NIE MOZE w tej fazie już odbić punktu!
W okolicach PR znajdują się respy tej strony, która ma swoją flagę zatkniętą w tenże PR.
Gra toczy sie do momentu zajęcia wszystkich PR przez Gwardię lub po upływie 2h, w zależności od tego co nastąpi wcześniej.

FAZA II (kontratak Chaosu)
Od Bitwy o Tukan mija kilka tygodni. Przyczółek zajęty przez GI postanawiają odbić Chaosyci, lecz tym razem Gwardia jest umocniona... Wokół punktów zajętych przez GI znajdują się symbole oporu – Orły Imperialne. Aby zdobyć punkt Chaosowi nie wystarcza tylko zatknięcie flagi – flaga musi tam tkwić przez 15 min (czas może ulec zmianie na skutek dostosowania do ilości graczy)!
Punkty zajmujemy poprzez zatknięcie flagi w Punkt Rekwizycji (PR). W PR pierwotnie tkwią te flagi, które były tam pod koniec FAZY I. Po zatknięciu flagi Chaosu w PR mija 15 minut zanim punkt zostanie zdobyty. Zdobycie punktu jest wyraźnie widoczne dzięki efektom piro. Gwardia może starać się odbić punkt lecz prędkość umacniania przez nią punktu jest dwukrotnie dłuższa niż niszczenie jej umocnień przez Chaos.
Gra toczy się do momentu zdobycia wszystkich punktów przez którąś ze stron LUB po upływie 4 h w zależności od tego co nastąpi wcześniej.
Respy znajdują się obok zdobytych przez strony PR.
UWAGA: PR znajdujący się w Twierdzy Gwardii można zaatakować dopiero po zdobyciu POZOSTAŁYCH PR. Wewnątrz Twierdzy Gwardii nie można strzealć! Wewnątrz Twierdzy można prowadzić walkę TYLKO BRONIĄ BIAŁĄ!


REGULAMIN

1. Podstawowe zasady sa jak na każdej warriorowej strzelance. Giniemy od jednego strzału, mamy czerwone szmaty na oznaczenie trupa, piro max 206 lub zatwierdzone odpowiedniki, limity fpsów (TU WYJATEK: max 450 fps). Trafienie w niesioną flagę nie liczy się jako trafienie.

2. Komisarze i Demagodzy zabijają i sa zabijani jak wszyscy inni gracze. Siostra Inkwizycji i Lord Chaosu nie mogą zginąć ale tez i nie mogą zabijać zwykłych graczy. Siostra i Lord mogą zginąć tylko nawzajem ze swoich rąk.

3. Respy są co każde 15 minut (np o 11.00, 11,15, 11.30, 11.45 itd, to chyba jasne) na punktach respa chyba że orgi zarządzą inaczej.


4. Co zrobić aby wygrać? Trzeba zdobywać punkty poprzez zajmowanie PR. Aby zdobyć punkty dla swojej strony trzeba maszty z flagami regimentów zatykać w PR. W PR są czujniki, które automatycznie rozpoznają czy flaga należy do Gwardii czy Chaosu i automatycznie zaczną zliczać punkty dla odpowiedniej strony.
Reszta: w SCENARIUSZU.

5. Flagi (choć maja symbole regimentów) nie sa przypisane do konkretnych regimentów. Możecie zajmować PR flagami innych regimentów.

6. Flag strony przeciwnej nie wolno niszczyć ani przenosić.

7. Jeżeli ktoś kto niesie flagę zginął musi upuścić flagę w miejscu śmierci.

8. Jeżeli dotarłeś do PR zajętego przez stronę przeciwną i chcesz go zając musisz wyjąc wrogą flagę i wsadzić swoją. Powtarzam: nie wolno flagi wroga przenieść w inne miejsce, zakopać pod liśćmi, czy połamać.

Jak orgowie spotkają kogoś kto niszczy sprzęt nad którym tyle sie naharowali to wyteleportują go do innego wymiaru przestrzeni (czyli nakopią do rzyci i wywala z gry).

9. Postaci Specjalne: m.in drużyny z cięzką bronią, Imkwizytorzy, Orkowie. Wszyscy zostaną przedstawienie przed gra i ich własności specjalne będą dokładnie omówione.

11. Lord Chaosi i Siostra Inkwizycji mają zdolność odpowiednio "piekielnego całopalenia" i "Bombardowania orbitalnego". Co 15 minut będa mogli cisnąc w tłum petardę i wówczas cała wraża tłuszcza w promieniu 5 m ginie. Uwaga: bombardowanie nie wyrządza szkód we własnych wojskach (magia, kurna). Jeżeli Lord lub Siostra mówi cie że zginałeś i idziesz na respa to idziesz. Pamietaj: oni tez sa Orgami.

12. O te ilości punktów nie musicie sie martwić. Punkty zliczają się automatycznie.

13. Orgowie będą rozstrzygali sprawy sporne na miejscu. Chodź tez grają będą starali sie zachować chociaż resztki przyzwoitości i wydawać osądy obiektywne. Ich decyzja ich ostateczna i nieodwołalna. Mogą orzec o tym czy jesteś trupem czy nie, i odesłać cię z pola gry.

14. Gramy w sobotę 26.09.
Lans i szpejowanie od 9.00, zresztą lansować można sie i od 7.00 jak kto pragnie.
Zbiórka 9.30 i skasowanie szmalu (przy szlabanie obok Fortu Gwardii).
Odprawa 9.45 przy Forcie Gwardii. Uwaga, to ważne! Jest tyle zasad specjalnych, że chcielibysmy abyście mieli absolutna pewność że wiecie w co gracie.
Rozpoczęcie gry: 10.15.


15. W grze można zabić i zginąć od broni białej. Za broń białą zdolną "zadawać śmierć" uważamy TYLKO BROŃ BEZPIECZNĄ (patrz dyskusja), zatwierdzoną przed imprezą przez orgów. Jeżeli chcesz mieć miecz lub piłe mechaniczną i zarezać nią wroga MUSISZ pokazać ja przed imprezą do akceptacji. Jakiekolwiek inne bronie służą TYLKO celom lanserskim, na zasadzie noży bojowych czy bagnetów noszonych w normalnych rozgrywkach AS.

16. Uderzenie bronią bezpieczną w jakakolwiek cześć ciała (tak jak i trafienie kulką kompozytową) traktowane jest jako trafienie śmiertelne i owocuje zejściem do respa.

17. W grze będą teamy i gracze, które dla klimatu i dobrej zabawy zdecydowały się walczyć TYLKO przy pomocy broni białej. Dla waszej i ich zabawy oraz dla klimatu prosze bardzo graczy o rozsądek i wczucie się i szanowanie tych straceńców. Sczególnie dotyczy to sytuacji kiedy typ z toporem wyskoczy na was z krzaka a wy z 3m wywalicie mu serię w klatę (lub co gorsza w twarz). To nie jest zachowanie godne Gwardzisty czy Chaosyty!

18. Wszystkie budynki, Forty i Twierdze grają. Jeżeli resp jest w pobliżu, będziw wyraźnie oznaczony.

19. Ze względu na charakter gry usilnie namawiam do wzięcia z domów słabszych gunów. Masz 2 karabiny? Weź słabszy. Będziesz sie bawił równie dobrze a innym oszczędzisz bólu. Masz snajpę i AEGa? Weż AEGa.

20. Na terenie gry będziemy mieli chrono. W wypadku uzasadnionych podejrzeń, że ktoś ma megalusnię bez oznaczeń będziemy ją chronować. Jeżeli okaże się że gracz miał podkretke i jej nie zgłosił opuści imprezę.

I w ogóle bardzo prosze: starajcie sie wczuć w klimat. Nie mieliśmy intencji zorganizowania zwykłej jebanki, ale dynamicznej strzelanki z klimatem. Jeżeli w rzyci masz klimat Warhammera i chcesz tylko i wyłącznie nawalić fragów stojąc ze 600+ na środku drogi, błagam: nie przychodź.

21. Twierdze stron można zdobyć, respy będą OBOK Twierdz.

22. Respy są chronione, wróg nie może tam wejść, zająć, zabić ludzi tam sie znajdujących. Nie wolno strzelać do i z respa.

Życzymy wam dobrej zabawy.
Ostatnio edytowano 27 wrz 2009, o 08:01 przez Tato, łącznie edytowano 1 raz
PRZENIOSŁEM SIĘ NA NOWE FORUM - week3nd warriors
Avatar użytkownika
Tato
chorąży
 
Posty: 1715
Dołączył(a): 10 wrz 2006, o 10:51
Lokalizacja: PI/Blackwater

Postprzez Tato » 23 wrz 2009, o 17:01

Mapka rejonu działań:

Obrazek
PRZENIOSŁEM SIĘ NA NOWE FORUM - week3nd warriors
Avatar użytkownika
Tato
chorąży
 
Posty: 1715
Dołączył(a): 10 wrz 2006, o 10:51
Lokalizacja: PI/Blackwater


Powrót do WH40k Edycja II 26.09.2009

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość

cron